استاد دانشگاه: نمایندگان مجلس هشتم به مطالبات مردم بی توجه بودند
نوشته شده توسط : brezzers

'محمد شریفی' روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این امر باعث شد مردم با آگاهی، مطالعه، تحقیق و دقت بیشتر، فرد اصلح دیگری را انتخاب كنند و به مجلس نهم بفرستند.

وی با اشاره به حضور مردم ایران در انتخابات 12 اسفند تصریح كرد: عملكرد نمایندگان سابق بر نگرش مردم تاثیر داشت.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره)مبنی براینكه'مجلس باید در راس همه امور باشد'، گفت: با این حال، مجلس هشتم در بحث های نظارتی و پاره ای از موارد قانونگذاری صحیح عمل نكرد.

این استاد دانشگاه با بیان عملكرد مجلس هشتم در تصمیم گیریهای مهم كشور خاطرنشان كرد:مردم، نمایندگان مجلس نهم را بر اساس سابقه، خدمات و عملكرد مثبت آنها انتخاب كردند.

وی اضافه كرد: كسانی كه در مجلس نهم رای آوردند با برنامه ریزی برای آینده وارد عرصه شدند در حالی كه در مجلس هشتم چنین چیزی نبود.

وی با بیان اینكه هركشوری مشكلات مربوط به خود را دارد، یادآورشد:هماهنگی و همكاری درست مسئولان همراه با نظارت صحیح مجلس و قوای سه گانه، كشور را در همه مباحث علمی، فرهنگی، صنعتی، اقتصادی به جلو می برد.

وی با بیان اینكه مجلس هشتم در مسائلی مانند رفع بیكاری و تورم عملكرد ضعیفی داشت، تصریح كرد: نمایندگان مجلس نهم باید این موارد را پیگیری كنند تا اعتماد مردم بالا برود.

این كارشناس مسایل بین الملل با اشاره به اینكه وظیفه نماینده، قانونگذاری و نظارت است، خاطرنشان كرد: مجلس هشتم، بیشتروقت خود را صرف بحث های حاشیه ای كرد كه این مساله در تصمیم گیری مردم در انتخابات مجلس نهم تاثیر بسزایی داشت.

8114/1011





:: برچسب‌ها: شب , سفر , باند ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: